20 jan. 2011

Jakten fortsätter


Jag har fortfarande inte gett upp jakten på silvermedalj när det gäller Lidingöloppet och efter miss med lite över 3min förra året blir det ett nytt försök i år. Anmälan är nu inne och jag ser fram emot att ha något att ladda för under sommaren, skam den som ger sig!

Jag såg också på loppets hemsida att dom tror på högt tryck när det gäller anmälningarna i år så för er som funderar på att springa kan det vara bra att hålla lite koll.

Fler som ska springa i år?

14 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Såklart ska det bli Lidingölopp även i år (efter den bittra förlusten mot maken förra året är revansch-lusten på topp!). Då får jag gå in och anmäla mig så jag inte missar kalaset! Och du, det är klart att du fixar silvermedalj i år.

Löpning & Livet sa...

Jepp, år ska den där silvermedaljen bli min!!

Thomas sa...

Inget LL för mig.. Stockholm is my one and only av storloppen i år!

Sara sa...

Självklart!

Lennart sa...

Jag har inte planerat det men jag vågar ännu inte säga att jag inte ska springa.

MVH

Daniel sa...

Anna - Ahhh! Där har du ju ett grymt mål att spöa coach F !!! :)) Kul att du tror på silvermedalj för mig, i så fall blir det tredje gången gillt ;)

Andréa - Klart den ska bli din! Du har ju varit sååå nära och detta året kommer den sitta där!

Thomas - Det där vet du inte förrän efter Stockholm ;). Lidingöloppet är ett riktigt roligt lopp! :)

Sara - Yey!!! :D

Lennart - Klart du ska springa! Du kommer ångra dig när det närmar sig annars ;)

Staffan sa...

Någong gång Daniel ska jag väl ut i de där skogarna och plåga mig uppför alla de där backarna och jag hoppas vi kan göra sällskap då, men i år (igen) prioriterar jag Stockholm halvmarathon ett par veckor innan, asfaltsnötare som jag är!

John sa...

Jag skall absolut springa! Det var ju premiär för mig förra året och jag älskade verkligen detta lopp. Har tyvärr inte anmält mig än så det börjar väl bli dags.

Daniel sa...

Staffan - Det hade varit spännande att se din framfart i backarna på LL men klart att du ska satsa på halvmaran i år. ;) Det kommer fler tillfällen!

John - Kul! Hoppas du har lite mer flyt innan start och kan hänga på en liten träff denna gången ;). Hade varit trevligt att få träffa dig!

Mikael Björk sa...

You bet! Nr 719, startgrupp 1c. I år blir det huvudfokus på Lidingö. Jag tänker att det ska gå snabbt. :-)

Mikael Björk sa...

Vi ses i startfållan ser jag - 735!

Daniel sa...

Roligt Mikael! Härligt att du satsar på fart också! Nu har du ett LL i ryggen och det är en fin erfarenhet. Tror du kommer bli grym på LL i år!

Visst ses i startfållan fast gärna före också. Vi kanske skulle ta och köra några långpass i skogen ihop till sommaren?

Mikael Björk sa...

Det låter som en plan! Vi ses på Sydkustloppet om inte förr...

Har du sett http://kullamannen.com/ Det tror jag blir en riktigt rolig bana!

Daniel sa...

Det där ser riktigt intressant ut! Tack för tipset!