17 maj 2011

Olssons kennel och kebab

...man skulle kunna tro att jag ätit där igår för usch vad jag mådde dåligt under några timmar. Trodde jag skulle bli riktigt sjuk så istället för att springa på eftermiddagen blev det vila för att förhoppningsvis bli bättre till kvällens föräldrakurs. Denna ville jag verkligen inte missa!

Det visade sig vara ett bra val för skiten släppte och jag mådde bra hela kvällen som än en gång blev väldigt intressant! Phuuuu vad skönt att slippa bli sjuk även om det inte blev något spring....

Pustar också ut efter att äntligen ha fått kopplat in vårt nya vatten och avlopp! Kommunen var ute igår och gjorde provtryckningar samt besiktining och allt såg riktigt fint ut. Nu kan fikasugna cyklister komma ut och fylla på energi samt lätta på trycket utan att bryta mot miljöbalken. Välkomna!!!


Sofie testar vårt nya fina vatten!

4 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Jag kommer!!!

Anna (Orka mera) sa...

Har jag cyklat ända dit behöver jag nog låna en hängmatta också, går det att ordna? :)

Thomas sa...

Vad bra att det flyter :-)

Daniel sa...

Katarina - Yey! Du kan behöva lite extra laddning för hundraittan mot stan! Vinden kan vara tuff där ibland! ;)

Anna - Det går att ordna! ...men du är ju van att cykla till Norrland! ;)

Thomas - Någon typ av flyt har nog infunnit sig, vågar inte ta ut för mycket bara ;)