25 okt. 2011

Markusloppet del 2

Nu har jag fått ordning på filmen från andra halvan av Markusloppet. Det var egentligen inte tänkt att jag skulle filma men eftersom jag sprang själv sista biten fick jag roa mig med något på vägen. Nu efteråt vet jag vad jag måste bli bättre på och vad jag ska se upp med ifall jag ska filma fler gånger.

Ett smart drag kan vara att inte köra med vattentätt skal på kameran vilket gjorde att ljudet blev dåligt. Öka därför gärna på volymen så ni hör mig babbla en massa värdelöst vetande medan försöker plocka lite placeringar här under sista delen av loppet. Om ni inte förstår vad jag försöker förklara vid 7:17 så handlar det om att min ryggsäck är för stor så jag fastnar i dom smala "grindarna" vilket gör att jag måste klättra över staketet istället.

Här är filmen och dra gärna upp den i 720p för bättre bild.

Inga kommentarer: