25 dec. 2011

Ingen löpning här

Det blev ingen löpning på julafton detta året heller fast det var inte självvalt. Jag hade en liten tanke att ta en runda bara "för att" men mina dumma bihålor är tillbaka med full kraft och jag hade stora problem hela julafton. Idag är det heller inte mycket bättre och jag känner mig ganska yr och groggy av trycket i huvudet. Jag har testat alla trick som finns men inget hjälper och jag måste nog se till att få en remiss till sjukhuset för att få detta fixat en gång för alla!

Läkaren som gav mig en kur med antibiotika för ett tag sedan sa också att detta var nästa steg ifall det inte blev bättre. Det blev bättre för stunden men nu är skiten tillbaka som sagt, känns inte alls kul då jag är så trött på alla sjukhusbesök för både det ena och det andra. Något som dock är kul är att jag fått ett presentkort i julklapp som jag ser fram emot att sätta sprätt på!


5 kommentarer:

Västgötskan sa...

Ibland sätter kroppen stopp för saker, utan att man vill. Krya på dig, hoppas det släpper!

Och presentkort på träningsgrejer är ALLTID trevligt! :-)

God fortsättning!

Sara sa...

Det var en fin julklapp - alltid uppskattat :) Jag fick ett litet bidrag som nog ska gå till de terrängskorna du tipsade om, eller något liknande!
Jag drabbades av världen allergiattack så jag satt mest och snörvlade framför granen. Så jag fick ställa in min träning idag då jag har ett jäkla tryck i huvudet pch kliande ögon.
Sånt är livet... Hoppas du blir bättre snabbt så att du kan vara med på grispasset!

Daniel sa...

Västgötskan - Bara att acceptera skiten när kroppen inte vill ;). Fast det är bättre idag vilket är väldigt skönt! :)
God fortsättning på dig med!

Sara - Dom var snygga dom där terrängskorna, är själv sugen på ett par fast jag har terrängskor så det räcker just nu ;)
Funderar på om mitt också kan vara allergirelaterat för skiten kom när jag var i ett hus med gran och sov även över där. Nu när jag varit hemma ett dygn känns det nästan bra igen och idag går det att träna! Jag kommer säkert på tisdag! :)

Mikael Björk sa...

Suck. Jag missade också min julaftonslöpa. Snor och regn satte P för motivationen. Och snoret har hängt kvar... Men snart!

Daniel sa...

Surt! Men det kommer fler jular! :)