9 mars 2012

En trevlig rutin


Jag och min fru har under senare tid fått en trevlig rutin där vi varje fredag har en date på gymmet efter att hon slutat jobb. Det blir en riktigt skön start på helgen och sedan åker man hem och äter något gott på det. Att träna tillsammans är också bra mycket roligare än att träna själv och jag ser verkligen fram emot dom här fredagskvällarna.

Ikväll blev det dock inte så hårt för min del då jag körde ett ganska tungt löppass igår. Körde bara lätt styrka för överkroppen följt av lite återhämtningsjogg på bandet för att få gårdagens pass ur kroppen. Jag kände mig egentligen inte speciellt sliten men jag tycker det brukar göra gott att få lite genomblödning i kroppen ändå. Nu laddar vi om med lite löparfilm inför morgondagens backintervaller, har höga förväntningar på denna filmen!

2 kommentarer:

Helena sa...

Härligt! Det är ju roligt att träna ihop :-D Ha en trevlig helg på er nu!

Kram Helena

Daniel sa...

Det är super att träna ihop! :)
Ha själv en riktigt bra helg! Kram!