4 juli 2012

Sol på burk


Jag får lite mail då och då om det här med d-vitamin och ms. Jag har ju skrivit ibland på bloggen att jag tar tillskott av d-vitamin men jag har nog aldrig gjort ett ordentligt inlägg kring det och mina tankar om varför jag tror så mycket på detta.

Till er som jag inte svarat än via mail så håller jag på att skriva ihop ett inlägg kring det hela istället. Där kommer finnas en massa länkar och annat som jag tycker är läsvärt. Det kommer ett inlägg kring detta snart när jag väl hunnit få ihop allt för det är många saker som gör att jag tror mycket på detta och då kommer jag ändå inte ta med allt. Håll ut! ;-)

Jag vill samtidigt passa på att tipsa om att Vitaminvaruhuset har riktigt bra pris på Holsitics D3-vitamin just nu och dom skickar fraktfritt. Vissa säger ju att man ska ta tillskott alla månader som innehåller "R" i namnet men det kanske ändå kan vara bra att fylla på förrådet inför hösten när maj, juni, juli och augusti är över för då är det ju september, oktober, november...osv osv. Bra tumregel det där! ;-)

4 kommentarer:

MALIN sa...

Magnesium verkar också vara bra :-)

Daniel sa...

Det brinner friskt minns jag från naturkunskapen men vad är det annars bra för?

Lisa Å sa...

bra att du ska skriva om detta. jag skulle vilja öka på med d-vitamin, men det finns inte mycket i handeln... ser fram emot tips :)
kram L

Daniel sa...

Näst inlägg handlar om detta! Håller på med det just nu! :) Kram!