16 dec. 2010

Deja vu?

Historien upprepar sig ännu än gång.....


För 2 veckor sedan hade vi bokat ett Bosu-pass tillsammans men blev insnöade och fick ställa in. Ikväll hade vi bokat ett nytt pass men även denna gången vräker snön ner över Söderslätt och vinden blåser hårt så det blev bara till att ställa in igen. Kanske inte meningen att jag ska få testa det här med Bosu?

Ikväll gör det dock inget för vi firar 16 år tillsammans och har köpt hem en massa gott så det lider ingen nöd på oss. I helgen blir det också rock´n roll för hela slanten så det är kanske inte fel med en extra vilodag? Jag har utrustning hemma så jag skulle kunna köra ett träningspass men väljer ändå att bara ta det lugnt idag, även jag kan slappa ibland och då brukar det bli tillsammans med världens bästa fru och en bra film! :)


11 kommentarer:

Sara sa...

Jag tror universum försöker säga något till er :) Shit, 16 år, det var inte lite det - Grattis och hoppas att ni får en mysig kväll!

Katarina M-I sa...

Ha en mysig kväll!!

Tycker lite synd om er på Söderslätt, det är ju helt omöjligt att värja sig för snön när det bara blåser runt.

Unknown sa...

JA, grattis till er. Ev vilo dag extra är inte fel. Bosu hinner du nog testa snart igen.

Löpning & Livet sa...

OJ, 16 år är galet länge :) Stort grattis till er!

Thomas sa...

Vad mysigt!!
Grattis till er båda!

Ni får ta och skaffa er ett par Bosu!

Lars sa...

Håller med Sara, definitivt inblandning från högre makter. Enjoy!

Petra sa...

Grattis till 16 ar tillsammans! Harligt!! Min man och firade ocksa 16arsjubileum for en manad sedan. Tank vad tiden gar!!

Stackars vovven pa bilden, han ser ut att frysa!! Det ar nog en indikation pa hur himla kallt det ar hemma i Svedala nu?!

Daniel sa...

Sara - Tack! Någon försöker säkert säga något och jag lyssnar med att stanna hemma ;)

Katarina - Det är verkligen vinden som är problemet! Hade bara snön kommit rakt ner så hade jag varit glad :)

Adam - Tack! det kommer fler tillfällen!

Andréa - Tackar! 16år är ganska lång tid, tyckte inte det var längesedan vi firade 10år...

Thomas - Tack! Vill gärna testa en innan jag köper en eller två stycken.

Lars - Säkert! Jag hade antagligen stukat foten på Bosun ifall jag kört passet ;)

Petra - Tack! Roligt att ni också varit tillsammans i 16år. Grattis tillbaka i efterskott! ;)
Temperaturen är inte så farlig, det är som sagt vinden som gör att det blir så jobbigt. Hunden älskar snön! :)

John sa...

Stort grattis till 16 år tillsammans! Hoppas du får en riktigt mysig helg och glöm inte att skämma bort den frusna hunden också :)

Andrej sa...

Stort grattis!
Bosun finns nog kvar länge till.

Daniel sa...

John - Tack! Ska inte glömma hunden som faktiskt har det ganska bra trots kylan. ;)

Andrej - Tack! Hoppas verkligen inte Bosun försvinner, någon gång ska jag nog få till det :)